Smile and say that you love me



Assalamualaikum you alls. I miss you all.I miss you like double triple and blabla.Okey.Saya sebenarnya rindu nak update blog.Saya rindu sesangat sebab saya dah takde tempat nak mengadu tentang carta hidup saya yg semakin merepek ni. Saya sebenarnya sedang menahan air mata saya dari jatuh keluar sebab saya nak menangis.Saya nak menangis sesangat!!! Huaaaaaaaaaa :') Actually saya bajet retis je tadi tu.HewHew~ Post saya kali ni saya nak berjiwang-rewang kejap. Heheh.Actually kawan baik saya yg terbaik dan yg memahami saya akan berpindah ke MRSM Kepala Batas. Eh,Tak beruntunglah dia sebab pindah MRSM.Sebab sekolah lama dia nama SBP * Seri Balik Pulau je sebenranya* Kawan saya namanya Kak Pah a.k.a Aarifah Othman.Lol! Tak kenal erk Kejap nak upload gambar.



...Loading..





Hmmm.Maybe gambar ni tak berapa lawa.Kejap eh
-
-
-
-

Nampak? Comelll kan baby itew? Ini gambar itew yg edit.Lawa kan? Hehe

Btw,I love this girl, even dia nak pindah sekolah saya harap dia tak lupa saya. Hmmmm. Makcik ni memang banyak berbakti kepada saya.Dia seorang kawan yg lengkap.Dia ada sewaktu saya sedih da gembira.Kalau kami bergaduh or e.t.c tu mesti ada sebab dan sejauh hebat mana pun kami bergaduh kami akan berbaik semula sebab masing-masing faham perangai kawan sendiri.Hahah.I miss this moment! :Dear Kak Pah; If aku ada buat salah kau maafkan okey? Jangan lupakan kenangan kita time dekat Terengganu.Kita bergaduh sesama,jumpa ehem-ehem kau dan aku sesama.Hehe.Kak Pah,sebelum terlambat aku nak kau tahu yg time Majlis Penutup tu aku dah jumpa dengan aku punya Mr I. Hehe,Soryy,Itew saje nak rahsiakan ;p

-
-
-
-
Kak Pah!! This photo is for you bebeyh!!

 Suka tak? "Kalau suka tulis like dekat muka aku " pfftttt~

Bukan Kak Pah je tau yg pindah.Atikah pun pindah jugak.Atikah ni pun boleh tahan baik.Cuma kengkadang aku suka main tocang dekat kepala dia.Harhar.Dia pun pergi MRSM Kepala Batas jugak.Maklumlah orang dapat 8A's.Tak boleh kata ape dah. Minah ni pun baik jugak sebab dia pun banyak tolong aku.Hmmm.You alls!! Ill be love you all!!


Atikah pffftttt~



You alll! I'll be miss you all! Tata.Assalamualaikum.Thanks for read this :)