Life

Life :'(



Haii peeeps.Assalamualaikum :(  Hmmm.You all baca kan tajuk entry kali ni?? Hmmm.Sedih?Memang sedih.Tengah berusaha untuk mengesat air mata je :') Banyak perkara yg buat Nufa sedih.Tak terkata banyaknya.Cuma Allah saje yg tahu apa yg ada dalam setiap air mata Nufa. Nampak tak gambar dekat atas tu? Faham maknanya tak? 2011 telah berlalu dan anda berada pada tahun 2012.Okey,tahun 2011 ialah tahun yg paling menggembirakan buat Nufa dan Nufa sayang sangat nak tinggalkan tahun ni.Sayang sangat-sangat n_nV .Antara kenangan 2011 ialah Nufa dapat berkenalan dengan kawan-kawan baru yg tersangat baik sampaikan sanggup melayan Nufa even Nufa selalu buat diorang rase 'annoying' Hehe.Maaf ye kawan-kawan :* Nufa juga sempat jumpa dengan kawan-kawan Nufa dekat Jambori Terengganu tahun lepas.Btw,Jambori Terengganu ialah Jambori yg besttt!!!!! sesangat tahu tak? Untunglah Nufa pergi.Hehe


...Loading...



Aarifah and Nufaa

Hmmm.Kak Pah again and again.Tak payah lah rasanya nak cerita.Entry yg lepas dah ada yg Nufa update.Malas tak payah baca k? k ==' 



Atikah+Idayu+Farah+Lia+Nani+Aarifah

Thanks for makcik Samsiah for the picture.Thanks for Ayu for the edit.Gambar ni memberi seribu makna kepada kami :) Hmmm.Lepas ni cemana erk? Tak cukup 6 orang dah :( How about me? Hewwwwwwww *kesat air mata*

p/s


Lepass ni sape nak makan MAGGI CUP dengan aku eh? Hmm.Yg rapat dengan aku dulu semua sibuk.Yg dulu form 4 sekarang dah form 5,kena pulun SPM pulak.Haiysss.Lepas tu makin busy.Yg dulu form 2 sekarang ni dah form 3 PMR pulak.Aku hantar message pun rasenya dah tak berguna ==' Yg sebaya aku yg dapat result elok semua pindah sekolah pergi SBP,MRSM and blabla *tak lama lagi lupa aku* Yg dah habis SPM pulak mula kerja sementara tunggu results diorang keluar and tak lama lagi tak ingat aku ah tu. Ceyh. Aku rasa tak lepas ni aku takkan on lappy ni dah.Kalau aku on pun selalunya aku online facebook dengan twitter je.So kalau diorang takde means takde guna jugaklah aku online.Ceyh *sekali lagi* Twitter via text pun aku dah malas nak guna.Entahlah.Lepas ni aku mungkin akan 'berblogwalking' je kot.Tuu pun kalau aku rasa aku rajin.Kalau aku nak online pun kena tunggu diorang balik asrama.Baru ada geng nak cari pasal.HewHew~ 

That's all je kot. Assalamualaikum.Salam sayang semua. Kasi muaahh sikit :*