Double Holidays Moment :D

Look? Do  you  see  that? The  'ladang  teh  BOH'  at  Cameron Highlands? Do you? Mind?Answer my salam first.Assalamualaikum :D Jawab  then lolz. Okey start cuti 'CHINESE NEW YEAR' ni aku dah pergi banyak tempat.Takdelah banyak sangat pun sebenarnya,cuma nak belagak retis je.HewHew~ Sebenarnya cuti sekolah kali ini amatlah ku nanti-natikan kerana aku dapat tidur lambat and blabla.Homework boleh ditangguhkan (y) Hmmm.Actually abah buat suprise *I hate suprise* Abah kata nak pergi Manjung jumpa Diba,Zoffran and blabla.Tapi nampaknya tak.Selepas abah kata ade suprise aku tau dah nak pergi mana.Memey betul tekaan ku.Cameron Highlands *bosan* Cameron tu bukan ada benda yg best *I mean hiburan* just ada sayur and buah-buahan je. Alahaiyhhh
I do so many things there.Looking up for food,food and food and finally food.Yes. I just go there to get some food? Tyeahhh.That's me

*salah satu makanan yg aku pelahap dalam kereta*
p/s: Ignore kan je kaki aku tuu :*


Agak-agak lepas kome-kome tengok gambar ni kome terliur tak? Kalau terliur ingat nak pos guna pos laju :D  
p/s: Aku benci tengok orang post 'kau ada?' kau ada tu. Menyampah aku :p



Back to the story:
Actually aku malas nak taip pepanjang sebab sakit mata.Nahhh Just look for the picture :D
This? At ladang teh. Btw,ni kembar Zahin tau.Hehe
Kami tak comel macam awak semua so like lah ehh * ayat bajet retis* Eyyyy! Okey.Jangan tengok saya.Saya agak chubby waktu tu :O

Ignore! Ignore! Time nak keluar Pahang untuk balik ke Perak dan pergi ke Manjung Perak then terjumpa SBP Tapah and lalalala.Tapi sebelum jumpa SBP tu saya pergi mandi air terjun *Maaf.Gambar tiada kerana takut camera basah*