All about homework

*sejak bila aku study PMR balik?bukan SPM ke?

Assalamualaikum awak semua,salam pembuka bicara.Eh: Lama saya tak update blog kan? Sorry lah eh.Saya sibuk lah sejak dua menjak ni saya sibuk lah.Err saya tak tipu okeyh.Homework saya melambak! Macam nak bunuh saya je.Erggh.Takpo lah... Untuk kejayaan saya jugak ;D Ohh lupa.Saya ambik course Sains Kejuteraan.Awok pulak? HewHew~ Reason saya ambik kelas tu disebabkan saya nak jadi Engineer yg lebih baik dari abah saya.Abah saya pun Engineer jugak.Cuma Engineer biasalah. Then saya pulak nak jadi Engineer yg lebih baik dan dapat buat abah saya bangga dengan saya.Okay.Doakan saya eh? *kesat air mata* Maybe setakat ni je kot entry saya.Saya pun dah letih taip memanjang.Dah lah badan saya tak sihat.takut pulak kalau ada apa-apa. Insyaallah tak,Amin *  Homework Physics,Chemistry,Add Math and blabla tengah tunggu saya tu.Ewww * saya benci awak homework* Tata awak.Assalamualaikum :*


*muka penat belajar ni okey*