PMR oh PMR



Hye awok.Assalamualaikum.K Harini saya nak cerita pasal RESULT PMR yg semua org tengah takut nak bagitahu orang lain ni.Hik Hok.Saya pun dah dapat RESULT PMR tu.Tapi saya ok je.Takdelah menangis keluar air mata darah sekalipun.Tapi adelah menangis sikit-sikit time RESULT nak diumumkan.Bayangkanlah time cikgu pegang microphone nak kasitau sapa yg dapat 5A ke atas tu pun saya dah mula sebak.Tapi nasib saya tak baik sebab saya tak dapat.By the way.Geng-geng saya semua dapat 8A and 6A accept me and Idayu.time tu kami jelah yg paling menangis sekali.Tak tahu apa sebab.Actually aku rasa lain macam dengan result aku.Exam biasa pun tak pernah dapat secorot ni. Selalu 5A ke atas dapat time exam.*tak berlagak k*

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lepas dapat result saya pegang camera.So hasilnya camni lah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sambung cerita!

Time PMR dapat camni pulak.Haha *muka tahan sedih* K.Hanani,Lia,Atikah 8A's! Kak Pah with Nabilah 6A's.Tahniah kawan-kawan saya sekalian.Ingat tau time kita berjuang harituu.Hehe.Ok.Tuu je kot yg saya nak taip pun.Taip lelama buat sakit mata+sakit hati je nak buat apa kan? Hahaha. *meroyan kejap* Kepada awok-awok yg dapat Straight A's tu tahniah eh.Kepada yg tak dapat cam saya ni jangan sedih-sedih.Cool je eh.SPM 2013 ade.Takyah nak menangis sangat cam saya ni :') Assalamualaikum awok :D