Whata Boring Day?



Oh.Hai .Assalamualaikum.Sorry lambat tegur* Todays feed takde ape.Bosan cam fake entah hape lagi.Hidupku bosan apabila cuti sekolah tiba.Oh Tak Oh Tak.Aku nak try cari kerja tapi parents aku tak bagi.Parents aku kata aku ni bawah umur lagi.Kena cukup 16 baru boleh kerja.Oh tak.Bosanggggg hidup kalau macam ni.Dahla duit poket tak bertambah.Nak topup phone nak texting dengan kawan kawan pun takde. So kredit 0.00. Ohh..Im frust :( Dah la sebelum ni phone aku semuanya rosak*Bajet macam ada phone banyak* Aku nak texting nak call nak tweet pakai phone ke apeke memang gila lah sebab phone takde.Hidup takde phone macam boleh gila jugak padahal aku takde lah kisah sangat.Sekurangnya laptop still dalam gengaman tangan aku .Muehehe :D Actually aku tak tahu apa mimpi aku update blog.Mungkin sebab Twitter kot.Yerlah.Kat Timeline tu keja Tengku Sophia Tengku Sophia Ekyn Aris Ekyn Aris.Takde tajuk lain ke?Yang si Tengku Sophia tu aku tahulah apa yg dia buat.Tapi si Ekyn Aris tu taktahulah pulak.Tetibe je dia muncul kat Timeline aku lain dari yg biasa.Errr..bkapo.Lantok ah kat diorang.Diorang ka nak cepat popular *Apa aku merepek ni* Opps.Sorry.Thats for the last from my true hearts.Tata.Assalamualaikum :*