2 story in one post :D




Awok :p Hye Assalamualaikum.Harini kita update blog lagi.Meyh awok jealouss tak? Haha *cubit skit * Saya update bebanyak ni bukan apo.Cuma nak semua orang tahu betapa terharunya saya sampai nak menangis harini.Banyak perkara yg terjadi malam ni.Sebab tu lah bila dapat dua-dua ni serentak and lepas tahu sapa punya angkara terus bukak laptop nak update.Rasa macam Ya Allah..Alhamdulillah teramat.





First story...

Ni cerita Idayu punya kes.Aku tumpang gembira.Tumpang syok.Tumpang gelak.Tumpang terharu pun ada.Haha.Tahu tak.Idayu kata.Dia pergi I-city,Shah Alam harini.I mean malam ni.Tahu tak dia jumpa sapa? Dia jumpa Pakcik Kinrara..Woahhh!!! Terkezut aku bila dia bagitahu.Aku yg kawan dengan dia pun tak jumpa lagi ni Idayu dah boleh jumpa?Haha.Lawak meyh.Tapi takpe.Aku memang tumpang seronok sebab Makcik Idayu ni teringin sangat nak naik pangkat jadi MakCik Kinrara.Tahniah Idayu.Mungkin hang bakal jadi menantu Pakcik Bahrain kot.Haha.K Idayu.Aku doakan.Tapi aku takdelah nak tumpang jealous ke hape sangat sebab hang tak dapat sembang dengan PakCik A aku.Haha.Lagipun hang mana kenal Pakcik A aku tu kan?Hihi.Btw.SMSS The best.Tahniah pada yg dapat 8A's tu ye :D



Second one..

Lepas dapat msg dari Idayu.Tetibe je..





 EASYRELOAD hantar msg kata you has been topup.Kejap has been topup?Aku pelik dah.Sapo yg topup ni? Sapo? Sapo? Aku takut dah time ni *Dah la masuk around 8pm gitu.Kalau 9pm ke atas tu takdelah nak pelik sangat sebab selalunya Abah yg topupkan.Tapi takkanlah abah yg nak topupkan?Lagipun abah tak suka bila aku asyik pegang phone msg-msg kemende ni.Haiyh.Semakin pelik aku dibuatnya :/ Tup tup tup tap tap tappp..16 minutes after that..Tinding~~ *sony ericson msg alert*  Message received from 014+++++++++++ Erk.Sapo punya no ni? k.Aku pun baca lah message tu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ha?Are you kidding? Betulke apa aku dapat ni? Macam mana Abg Iz ni tau no aku? Mana tahu kalau-kalau ada org nak kelentong aku ke kan?Then aku ambik phone.Text Kak Didi. Then aku dapat penjelasan ini sesudah banyak kali kami meng-texting..
-
-
-
-
-
-
-
-



Ya Allah..*mengucap banyak kali*Time Kak Didi  kata dia yg suruh Abg Iz topupkan tu aku dah rasa lain mcam.Weiyhh!!!Nak menangis weiyh!! Terharu gila!! Sampai macam tu sekali Kak Didi buat? *aku bukannya nak mintak* Even kami baru kenal.Jumpa sekali dia dah hargai aku.Thanks Kak Didi.I LOVE YOU! YOURE MY BEST SISTER EVER! Even results PMR aku bukan Straight A's tapi dia tetap bagi hadiah dan hadiah tu cukup bermakna.Parents aku pun tak bagi lagi hadiah.Hehe. Kak Didi kata..
-
-
-
-
-




 Dia nak itu menjadi semangat aku untuk menghadapi SPM 2013. yes! I will makcik! :D


I also make a promise with her :D



Dear Kak Didi,
Adik doaka jugak untuk SPM sys tahun depan ye? Hope dapat Straight A's lah.
dan dengan ini juga saya berjanji yg saya akan tunaikan janji saya.Btw,saya sayang Kak Didi saya. *peluk longar-longar sikit? Hehe :p