Hye Awak.Assalamualaikum.Btw! Saya rindu kat awak.rase cam dah lame tak tulis entry *padehal semalam baru je buat*Hehe Okeyy hari ni.saye nak tulis entry tentang..tentang siang hari tadi.Eh.amacam? Nak tau tak? Tau pun nak.ingatkan nak jual mahal :P
Tadi ada perlawanan FRISBEE *soryy gambar tade*
Actually kami berlatih dah lame padehal tak sampai sebulan sebab mainan ni mainan baru.Kami pergi lawan kat SGGS tadi.Waktu pagi lah.kami bertolak pukul 7.30 cam tuu lah.
Ok.Ada 8 sekolah yang terlibat.
Antaranya
  • SMKSBP * sekolah aku jeak *

    -SGGS* wajib *
  • SMKBJ * dekat2 dengan BJ*

  • SMKTPH *lawan aku *

    -SMKPP * Padang Polo*

  • SMKCPT * diorang pandai main *

  • SMKSM * Seri Mutiara *
Tu jelah.Mula2 sekolah aku lawan dengan SGGS kalah.dengan SMKCPT pun sama.Bila lawan dengan SMKTPH dapat seri 3-3.Lawan dengan SMKPP dapat 4-1 yg 4 tu kami lah! I mean sekolah aku!
Hey aku main ni gila tak puas hati!
Aku dapat peluang yg gegile cerah tadi! Tapi nak bt acano..terlepas jugak 3 percubaan.hurm..yang penting masuk jugakkan? Kan? Hehe Banggeni! Tak pun! Tak baik bangga2! Itu amalan syaitan!
Ok.tu jelah pun.Tade pe nak cite dah. Malas nak taip.Letih. Ok.tata Assalamualaikum n_n