Hye awak.Assalamualaikum :).urm..awak apa khabar? Sihat? Saya ok jea..Cuma sakit pinggang sikit sebab ada banyak latihan..latihan menari lah..latihan frisbee lah..Ape lah..Ape2? Nak gelak sebab saya berlatih menari kea? Ok.gelak lah :P Saya menari untuk scout lah..Dahdah2.tu bukan tujuan saya untuk kali ni ah.Tujuan saya tulis ni sebab nak ucapkan Selamat Berjaya kepada Kakak2 dan Abang2 saya yang nak amik SPM dan STPM yg entah berapa lagi tuu.haha..kesian diorang..kena mengahadap buku lagi.padehal aku...relaks..yang aku tau..menghadap lappy jea.hahaha.k.jealouss lettew kan?k.kesian :P

BACK TO THE TOPIC:::::



Tu sape? Entah.awak tanyalah Kak Syira saya sendiri ;P *Lidah keluar tanda sayang *
p/s.muka baik ni..haha ;)


p/s Ni pulak? Muka excited nak amik SPM  lah..haha

Humm..kenal ni sape? Ni namenya SYIRA MUEZ.saya panggil dia kak Syira.Ok.saya sayang kak Syira ni.dia baik.suka gurau2 dengan kita.Suka nasihatkan saya and so on.k saya sayang dia.tahun ni dia SPM.Doakan kak Syira saya dapat result yg terbaik oke sayang? Eheh.kedekutlah.doa ni untuk Kak Syira lah.bukan saya. :P \\ Kak Syira; Adik doakan akak bt betul2 exam tuu nanti.Adik sayang akak.Nanti bila result dah keluar nanti pastikan resultnya memuaskan akak ,family akak dan adik tau.hehe.Kak Syira..adik teringin nak jumpa akak..serious adik sayang akak..Tapi akak stay jauh sangat..Selangor tu..adik Penang..Akak.mcam mane ni..humm *thinking* Tape.sokeyy akak.Kalau kita ade jodoh kita jumpe oke? Peepps! Sayang akak!
(*entah berapa kali aku sebut sayang daa~~*)